dinsdag 28 december 2010

IJsvogel gespot en gefotografeerd bij skeelerbaan.

Inzending voor de fotowedstrijd.

De ijsvogel

Davey was bij mij aan het spelen en toen hoorden wij roofvogel geluiden.
We gingen kijken. Toen zag ik een buizerd.
Dus ben ik terug gegaan om mijn fototoestel te halen.
De buizerd vloog naar de skeelerbaan.
We liepen naar de skeelerbaan achter de buizerd aan. Ik vond hem mooi.
Toen ik bij de skeelerbaan was zag ik een blauwe flits over het water gaan.
Ik wist zeker dat het een ijsvogel was. Ik riep tegen Davey: kijk daar gaat ie.
Davey zei dat hij hem zag, maar hij bedoelde nog steeds de buizerd.
Ik zag waar de ijsvogel lande.
Ik pakte mijn fototoestel en ging van hem deze foto maken.

Jelle van der Schoot
9 jaar.

Dubbelklik op de afbeelding voor een vergroting.

Geen opmerkingen: