dinsdag 27 oktober 2009

Aalscholver in verwarde staat aan de deur van Pal Maleterstraat...

Vanavond las ik pas dat je in september voor het eerst een aalscholver in Voordorp zag.
Ik had hem/haar al vaker gezien (altijd in het grote water aan de achterkant van de huizen van de Ataturkstraat en de ingang van Ons Buiten bij het clubhuis).
Enige weken geleden gebeurde er iets geks:
Mijn dochter liep in ons huis de trap af en zag iets buiten voor de voordeur bewegen.
Ze deed de deur open en daar stond de aalscholver. Net of hij helemaal in de war was.
Hij stond doodstil voor de deur.
Dochterlief heeft hem met moeite van de deur weggekregen. Hij opende zijn vleugels en liep langzaam naar het fietspad, waar hij weer lang bleef staan.

Daarna heb ik hem niet meer gezien.
Was hij ziek?
Heb jij hem nog gezien?

Groetjes Paula

Wat een bijzondere melding! Dankjewel.
Nee, ik heb 'm na die ene keer niet meer gezien....

Geen opmerkingen: